Treniruotė namuoseLIEKNĖJIMAS IR MITYBA 

Treniruotė namuose – kaip saugiai sportuoti?

Rate this post

Kuomet internete atsirado tokios asmenybės, kaip Rūta Beišytė ir tinklaraščio „Ona būk plona“ autorė Justina Čėsnaitė-Jarutė, treniruotės namuose tapo dar populiaresnės. Lengva, pigu, ir be streso. Mankštintis namuose įtikina faktiškai viskas, kas su tuo susiję. Ar dar gali būti koks nors ,,bet”?

Žinios – raktas į sėkmę

Faktas, kad galime treniruotis neišleisdami didelių sumų abonementams ir idealiai parinktai sportinei aprangai iš tiesų labai džiugina, tačiau autorė aprašanti treniruotės namuose tinklaraštyje onabukplona.tumblr.com teigia, kad svarbiausios yra žinios! Turėti treniruotą kūną tapo taip madinga, kad vis didesnis žmonių skaičius nori asmeninio trenerio arba dietologo pagalbos. Asmenys turintys šias kvalifikacijas dažniausiai dirba naudodamiesi internetu, todėl reikia būti labai atsargiais renkantis pratimų vaizdo medžiagą arba treniruočių programas, kadangi ne visos jos yra paruoštos profesionaliai.

Pažink savo kūną

Sekanti kliūtis, su kuria galime susidurti sportuodami namuose, tai sveikatos problemos. Kuomet niekas nekontroliuoja, kaip atliekame pratimus ir kokioje būklėje yra mūsų organizmas, galime sukelti rimtą pavojų savo sveikatai. Todėl, prieš pradedant aktyvią veiklą verta atlikti profilaktinius tyrimus, nepamiršti apie ankstesnes ligas, traumas, kad dar labiau sau nepakenkti. Namų treniruočių pagrindu yra teigiamo skausmo atskyrimas, kuris jaučiamas raumenyse, tačiau kartais jis gali reikšti rimtas problemas, sąnarių arba kaulų skausmą.

Treniruotė daro meistru

Treniruoklių salėje treneris gali patikrinti pratimų atlikimo būdą. Mūsų namuose vieninteliu kontrolieriumi esame mes patys, todėl jeigu turime tokią galimybę verta sportuoti prieš veidrodį. Turėkime omeny, kad atlikimo techniką tokių pratimų kaip: pritūpimai, atsispaudimai ar atsilenkimai, turi didelę reikšmę ir yra žymiai svarbesne nuo pasikartojimų skaičiaus tam tikru laikotarpiu. Todėl, iš pradžių išmok treniruotis, o tik vėliau didink tempą. Tik tokiu būdu išvengsi traumų.

Lengvai prieinama, pigi ir turi daug praktiškų pranašumų. Namuose galime sportuoti bet kuriuo dienos ar nakties metu ir neturime nerimauti, dėl to, kaip atrodome. Savidrausmė gali būti rimtu iššūkiu, panašiai kaip ir saugumas atliekant pratimus. Kuo daugiau skaitysime ir bandysime gauti reikalingų mums žinių, tuo didesnė tikimybė, kad nepadarysime sau žalos, o priešingai pasieksime išsvajotus efektus!

Related posts

Leave a Comment