Pavasariniai įpročiai, prie kurių verta priprasti jau šiandien

Rate this post

Artėjant pavasariui verta pakeisti senus įpročius į naujus. Ypač jei kovoji su nusistovėjusiais stereotipais, kurie lemia savijautos pablogėjimą. Kokius efektyvius įpročius įvesti?

Pavasaris – pokyčių metas!

Sausio bei vasario mėnesį dar vyrauja depresinė nuotaika ir sunku apsieiti be rytinės kavos puodelio, norisi dar akimirką patinginiauti ant sofos. Nenuostabu, kad mus neramina neįgyvendinti tikslai, kuriuos nustatėme naujiems metams. Todėl kasmet pasirodo daugybė straipsnių su patarimais, kaip efektyviai planuoti naujų tikslų realizavimą. Tačiau sunkumai ateina tada, kai mums pritrūksta motyvacijos tam, kad ryžtingai nusiteikti ir pradėti lankyti treniruočių salę. Tokiais atvejais puikiai veikia mažų žingsnių metodas. Jeigu norime džiaugtis gera sveikata artėjantį pavasarį, reikia pradėti jau dabar. Kodėl?

Įpročių mechanizmas

Trys mėnesiai. Mokslininkai teigia, kad būtent tiek laiko užtrunka naujų įpročių išugdymas. Tačiau, norint tai padaryti, turime suprasti įpročio mechanizmą: signalą, elgesį, ir atlygį. Susimastyk, kodėl piktnaudžiauji saldumynais? Kodėl guli lovoje ir be perstojo žiūri serialus, vieną po kito?  Veikiausiai tai yra susiję su stresu ir nuoboduliu. Keisti įpročius nėra lengva, ypač sunku yra mesti rūkyti arba apriboti kavos bei alkoholio kiekį. Užtenka pakeisti įprastą priemonę, kurios pagalba yra gaunamas norimas atlygis. Nors tai atrodo paprasta, kiekvienas bandęs pakeisti įpročius žino, kad kovoti su savimi yra be galo sunku.

Dienos pradžia gryname ore

Žiemą be galo sunku atsibusti, o šaltas oras neskatina išeiti iš namų. Tačiau artėjant pavasariui dieną verta pradėti gryname ore. Saulė pradės keltis anksčiau, rytas pailgės, o šis paros metas geriausias laikas pasivaikščioti, pabėgioti su augintiniu ar tiesiog padaryti kelis gilius įkvėpimus balkone.

Geri įpročiai

Staiga atėjo noras suvalgyti ką nors saldaus? Stiprus stresas, ar tiesiog eilinė užgaida? Pakeisk saldumynus dubenėlyje spalvingais vaisiais ir vertingais grūdais! Maksimaliai išnaudok citrusinių vaisių sezoną, o vėliau valgyk tokias gėrybes kaip braškės. Sveika, saldu ir malonu!

Pavasaris be žalingų įpročių

Sausį nepavyko mesti rūkyti arba apriboti kavos kiekį? Įsivaizduok pavasarį be žalingų įpročių ir įvesk naujus įpročius, kurie pakeis cigaretes ar kavą.

Žalias kokteilis su imbieru vietoje kavos

Daugelis negali įsivaizduoti sau ryto be kavos puodelio. Tačiau pavasarį daug skanesnis yra šaltas, tonizuojantis kokteilis su kokoso vandeniu – puikus elektrolitų šaltinis! Pridėk truputį špinatų, žybsnį petražolių, kivi, avokado ir keletą imbiero griežinėlių.

Nori šį pavasarį likti geros fizinės ir psichinės būklės? Pradėk rūpintis savimi jau dabar, atsikratyk žalingų įpročių ir išugdyk savyje malonius bei gerus įpročius. Keletas savaičių drausmės ir sveiki įpročiai taps Tavo kasdienybe!