Maistas po treniruotėsLIEKNĖJIMAS IR MITYBA 

Maistas po treniruotės – taip pat svarbus, kaip ir pati treniruotė

Rate this post

Sveikos gyvensenos specialistai teigia, jog 90% sėkmės yra virtuvėje ant lėkštės. Tai akivaizdu, jog be subalansuotos mitybos jokia treniruotė nesuteiks norimo efekto. Tačiau labai svarbu yra rūpintis tuo ką valgome prieš ir po treniruotės. Kaip paruošti maistą, kuris užtvirtintų tai ką, pasiekėme sporto salėje?

Dietologijos pagrindai po treniruotės

Mitybos po treniruotės turi būti pagrįsta trimis paprastomis taisyklėmis. Tai yra atsakymai į šiuos klausimus – ko nevalgyti, ką valgyti ir kada valgyti. Verta įsidėmėti, kad pasiektiems rezultatams treniruotės metu nemažai įtakos turi daug veiksnių. Ir ne tik tai, ką dedame į lėkštes, tačiau ir tai, kokiuose laiko intervaluose tai darome. Tik tokiu būdu galime kontroliuoti savo dietą, ir pasirūpinti, kad mūsų fizinės pastangos nenueitų veltui!

Lengvas būdas sugadinti pastangas

Kaip paprastu būdu susigadinti fizines pastangas? Taikant absurdišką požiūrį, kuriame maistas po treniruotės vertinamas kaip apdovanojimas. Deja, nors ir dažnai po intensyvios treniruotės norime tinkamai save apdovanoti, turėtume tai daryti kitu būdu, bet ne maistu. Jeigu užpildysime sudegintų kalorijų kiekį tokių pačių kiekių nesveikų kalorijų, galime pamiršti apie pageidautinus efektus. Laikas po treniruotės nėra tinkamiausiu laiku valgyti šokoladą, traškučius ir greitą maistą. Neturėtume taip pat vartoti alkoholio, kuris turi didėlį kalorijų kiekį ir dažnai pažadina apetitą. Kaip gi skamba pirma mitybos po treniruotės taisyklė? Venk mąstymo: maistas = apdovanojimas. Apdovanojimu po treniruotės gali būti pavyzdžiui laikas sau su knyga arba mėgstamiausiu serialu.  Tai iš tiesų bus į naudą mūsų sveikatai ir nepakenks fizinių pastangų rezultatui!

Sveikata lėkštėje

Lieka atviras klausimas, o ką tokiu atveju dėti į lėkštę, kad sustiprinti mūsų pratimų efektyvumą? Baltymus ir angliavandenius.  Tai du makroelementai, kurių tikslas regeneruoti ir sustiprinti dirbančius treniruotės metu raumenis.  Baltymai, raumenims yra kaip natūrali statomoji medžiaga, o angliavandeniai yra pagrindiniu energijos šaltiniu, todėl ši komanda yra neįveikiama, jeigu kalbama apie maistą po treniruotės. Ką tai reiškia praktikoje?  Baltymus rasime mėsoje ir pieno produktuose. Angliavandeniai, tai pilno grūdo produktai ir daržovės. Norint sumažinti kūno apimtis, venk po treniruotės valgyti vaisius, kurie turi savyje labai daug cukraus!

Related posts

Leave a Comment