KiaušiniaiLIEKNĖJIMAS IR MITYBA 

Kiaušinių privalumai ir trūkumai?

Rate this post

Nors kiaušiniuose yra visaverčių baltymų ir daug vitaminų, ilgą laiką dėl jų sveikumo kildavo prieštaringos diskusijos. Dietologai, mitybos ir kraujotakos sistemų ligų specialistai, kaip ir tie kas mėgsta dažnai valgyti kiaušinius – visi užduodavo sau vienodą klausimą – ar galima valgyti kiaušinius ir koks jų kiekis yra saugus?

Kiaušiniai šiandien

Šiandien situacija jau išspręsta, visi specialistai priėjo prie bendros nuomonės, o Pasaulinė sveikatos organizacija paskelbė oficialią poziciją šiuo klausimu. Kiaušiniai, nors ir turi maistinio cholesterolio, tačiau nesukelia didesnės tikimybės susirgti ateroskleroze. Atsakingi už tai riebalai, o tiksliau sočiosios riebalų rūgštys, kurias vartojame tokiame maiste, kaip riebi mėsa, grietinė, sviestas ar visavertis karvės pienas. Taigi, kiaušinius galima ramiai valgyti, ir net didesniais kiekiais negu tikėjomės – sveikam žmogui 10 vienetų per savaitė!  Tai džiugi žinia kiaušinienės, virtų kiaušinių mėgėjams ir taipogi pyragų mėgėjams, kadangi juose taip pat yra kiaušinio.

Kiaušiniai pagal Paleo dieta

Vienas iš įdomesnių atvejų susijusių su didelių kiaušinių suvartojimo kiekių, liečia tuos žmonės kurie laikosi Paleo dietos. Šių žmonių Paleo mitybos piramidėje vištos kiaušiniai sudaro pamatą, todėl tinka kasdieniam vartojimui. Visai nekeista, kad būtent jie yra sugalvoję daugiausiai receptų su kiaušiniu. Jeigu ieškote idėjų pusryčiams, kviečiame čia. Tie kas laikosi Paleo dietos iš tiesų žino ką daro. Kiaušinis vienintelis tarp natūralių produktų turi visavertį baltymą su visomis reikalingomis mums aminorūgštimis, kaip ir pilnų vitaminų deriniu- A, D, E, K, PP ir B grupės vitaminais! Kasdiena juos vartojant, galima gerokai pagerinti mūsų organizmo būklę.

Kas su cholesteroliu?

Šį blogą žodį tikrai surasime kiaušinių sudėtyje, dėl jo kaltės kiaušinis prarado žmonių pasitikėjimą. Ilgus metus vengėme jų dėl baimės susirgti aterosklerozė, kuri gali pažeisti mūsų kraujagyslės. Tačiau laikantys teisingo gyvenimo būdo neturėtume jo bijoti! Jeigu sportuoji, vengi sėdimo gyvenimo būdo ir rūpiniesi tuo, ką pateiki ant stalo sau ir savo artimiesiems, kiaušinis ir esantis jame cholesterolis, jokių būdu negalės tau pakenkti!

Idealūs pusryčiams, vakarienei, ir kaip pyragų priedai – valgyk ir naudok juos su noru!

Related posts

Leave a Comment