valgyti po treniruotėsLIEKNĖJIMAS IR MITYBA 

Ką valgyti po treniruotės?

Rate this post

Ankstesniame įraše pagal pirminius veiksnius paskirstėme maistą tinkanti prieš treniruotę. Jų dėka pratimų metų dirbame visais šimtų procentų, o efektus pasiekiame kur kas greičiau negu galima tikėtis. Tačiau, tai ką valgome po treniruotės taip pat yra labai svarbu. Šiandien atsakome į klausimus, kaip išvengti pieno rūgšties padidėjimo ir ką daryti, kad maistas po treniruotės padėtų auginti raumenis, bet ne riebalinį audinį!

Užtarnauta po treniruotės

Baigiai ką tik super išsekinančią kardio treniruotę? Grįžai po ilgesnio nei valanda bėgimo? O gal iš baseino, kuriame viršijai savo gyvenimo rekordą? Bravo! Treneris tikriausiai tavimi didžiuotųsi! Sudeginai didžiulį kalorijų kiekį. Užsipelnei numesti nuo pilvo tą nepakenčiamą gelbėjimosi ratą ir atlikai sekantį žingsnį kovoje su  celiulito atsiradimu. Viskas būtų genialu, jeigu ne ta nepakenčiama išdidi mintis ,,nusipelniau kažko skanaus!”.

Po treniruotės taip pat sveikai

Sveikas gyvenimo būdas, tai ne varžybos matuojamos nuo ,,cheat meal” iki ,,cheat meal”. Tai kad intensyvios fizinės veiklos metu netekai daug riebalų, nereiškia, jog nusipelnei suvalgyti šokoladą arba išgerti stiklinę stipraus alkoholinio gėrimo. Kaip tik atvirkščiai! Tokiu būdu labai greitai galime netekti visų efektų, dėl kurių taip sunkiai dirbame sporto salėje. Pratimai neduos jokios naudos, jeigu leisime sau atsipūsti po treniruotės. Tai liečia ypač tuos, kas treniruojasi po pietų arba vakare. Žiema juk visi norime saldumynų, arba nesveikų užkandžių, o gerai atlikta treniruotė atrodo kaip puiki priežastis prisivalgyti. Nėra nieko labiau klaidinančio! Tavo organizmas būtent tuo momentu reikalauja maistingo ir sveiko maisto. Kaip ji paruošti?

Baltymai+Angliavandeniai

Jeigu susipažinai su ankstesnio teksto tūriniu apie dieta, tai tikriausiai atskiri makroelementus ir maistą, kuriuose jie yra. Jeigu kalbama apie maistą kuris suvartojamas po treniruotės, svarbiausia yra atkurti ir atnaujinti raumenis. O tai, kaip jau žinoma, angliavandenių arba baltymų darbas. Nepamirškime vis dėl to, kad maistas po treniruotės privalo būti labai lengvas ir neapsunkinantis. Idealiai tam tinka salotos, geriausias draugas visų metančių svorį. Tačiau nebebūtų laikomos idealiu maistų po treniruotės, jeigu ne baltymų kiekis esantis baltame arba rūkytame sūryje, kepta vištiena, lašiša, tunas arba kita žuvis iš skardinės, ir ankštiniai augalai. Tai gali būti labai paprasti patiekalai kaip: skrudinta viso grūdo duona su kiaušiniu arba varške, ryžiai arba košė su gabalėlių plonos, baltos mėsos arba žuvies. Viskas kuom apsiriboja tavo fantazija!

Kada valgyti?

Kad maistas po treniruotės atliktų savo funkciją jis turi būti suvartotas maždaug po pusantros valandos po treniruotės. Žinoma gali pavalgyti ir iškart po greito dušo, tada jis suveiks dar geriau, ir greičiau suteiks tau jėgų! Bet jeigu treniruojiesi vėlai vakare, o maistas po treniruotės yra tavo paskutiniu valgiu šią dieną, tai atsimink, kad jo nedera valgyti mažiausiai dvi valandas prieš miegą.

Apibendrinant: maistas po treniruotės tai ne apdovanojimas už gerai atliktus pratimus, tačiau sekanti sveiko gyvenimo būdo dalis. Neužtenka suvalgyti bet ką, kad susigrąžinti sudegusią energiją. Svarbu, suteikti organizmui reikiamų maistinių medžiagų. Tokiu kaip, raumenų statybinę medžiagą-pilnavertį baltymą, kuris taip pat neleis kauptis rūgštims, ir angliavandenių, kurie suteiks energijos!

Related posts

Leave a Comment