fitnesasSPORTAS IR PRATIMAI 

Ar fitnesas lieknina?

Rate this post

Fitneso užsiėmimai tai vieni iš dažniausiai moterų pasirenkamų aktyvumo veiklų. Intensyvios treniruotės malonesnės su geros muzikos ritmu ir kartu su motyvuota asmenų grupe. Tačiau ar šio tipo treniruotės tikrai lieknina?

Tai nėra lengvi pratimai

Kodėl išvis dėl to abejojame? Tikriausiai dėl to, jog fitnesas iš tikrųjų siejasi mums su maloniu šokiu pagal linksmos muzikos ritmus spalvotoje aprangoje kaip iš 80-ųjų metų vaizdo įrašų. Tokias sąsajas gali turėti tik tie, kam pirma treniruotė dar prieš akis. Tiesa tame, kad ši besivystanti jau keletą dešimtmečių sporto šaka tampa vis sudėtingesnė, todėl sunku būtų ją priskirti prie lengvų pratimų. Priešingai! Neretai šios treniruotės būna aukšto intensyvumo, ir degina didelį kalorijų kiekį.

Deginimas?

Nepriklausomai nuo to, kokią iš naujesnių fitneso rūšių pasirinksi, gali būti tikras, kad riebalinio audinio deginimas vyks pagreitintame tempe. Tik viena fitneso treniruotės valanda sudegina nuo penkių šimtų iki tūkstančio kalorijų, vadinasi, jeigu laikaisi svorio mažinančios dietos, tai tokio tipo pratimai padės pasirūpinti puikiomis kūno formomis ir pagreitins riebalinio audinio deginimą. Reikia vis dėl to tinkamai parinkti programą, kad paveikti svarbiausias mums kūno vietas!

Kaip pasirinkti fitneso treniruotę?

Antigravity, Bodybump, Dancehall, Latino, Aquaaerobic – kuo daugiau skirtingų fitneso rūšių yra rinkoje, tuo sudėtingiau yra pasirinkti geriausią. Greičiausiai padėti pasirinkti gali vyraujanti užsiėmime atmosfera ir muzika, arba treniruotės intensyvumas, tačiau didelę reikšmę, ypač asmenims, kurie nori daug sulieknėti greitai, yra numetamų kalorijų kiekis. Jeigu svarbiausias šiame užsiėmime tau bus deginimas, pasirink treniruotę vandenyje, kuri reikalauja didelių energijos sąnaudų ir jau po 45 minučių treniruotės neteksi apie 1000kcal. Panašų kalorijų kiekį prarasi ir bet kurios fitneso treniruotės su muzika metu, ir aeroboks užsiėmime, nes greitai judant įtraukiam į veiklą daugelį raumenų dalių, todėl galime sudeginti per valandą net 800 kalorijų. Mažiausiai bendro su lieknėjimu turi naujausia fitneso rūšis – antigravity, treniruote vyksta ant specialių hamakų pakabintų virš žemės, naudojami yra jogos ir stretchingo elementai. Antigravity treniruotė gerina koordinaciją, tačiau nėra tokia intensyvi, kaip kitos fitneso rūšys.

Dėl kokių dar priežasčių fitnesas lieknina?

Fitnesas nors ir yra labai įtraukianti ir intensyvi fizinė veikla, turi dar vieną didelį privalumą, kuri turi didelę įtaką deginimui ir lieknėjimui. Kalba eina apie tarpusavio motyvacija, kuria pajusi tokio tipo treniruotėse! Jeigu tau pritrūksta energijos ir noro sportuoti namuose, tai tikrai verta apsilankyti organizuotuose užsiėmimuose, po kurių tikrai pajausi skirtumą. Reguliarios treniruotės turi labai didelę reikšmę efektyvumui, o grupėje žymiai lengviau tampi motyvuotas ateiti į treniruotę. Vertingas gali būti dar faktas, jog fitneso treniruotės iš esmės yra labai malonios dėl muzikos ir vyraujančios jose atmosferos, tad su noru norėsi jose lankytis!

Kuo dažniau ir intensyviau sportuosime, tuo didesnė tikimybė, kad suplonėsime.  Fitneso užsiėmimai tai fantastinė galimybė visiems, kas mėgsta judėsį žaidime, bet nebijo intensyviu ir griežtų treniruočių! Be abejo kiekviena iš fitneso rūšių leidžia sudeginti labai daug kalorijų!

Related posts

One Thought to “Ar fitnesas lieknina?”

  1. uncertain

    Excellent blog post. I absolutely appreciate this site.
    Keep it up!

Leave a Comment